Powered By Blogger

Friday, March 28, 2014

Life as researcher is even worse! :P

Assalamualaikum...

Alhamdulillah thumma alhamdulillah...:')

Moga nikmat masa yang Allah Ya Bari aturkan ini buat aku lebih menjadikan aku orang yang menghargai masa. Alhamdulillah diberi peluang membantu seorang sahabat menyelesaikan experiment nya. Menarik juga berexperiment dengan tikus (mice) ini. Comel dan garang. Huhu. Beberapa kali juga aku terjerit dalam lab tu. Bukan digigit pun, cuma terkejut bila mice tu melenting. Allah. Mujur projek akhir tahun aku bukan berkaitan dengan haiwan. Moga sahabatku ini dipermudahkan urusannya. :)

Model: Kak Radhiyah and 112 ekor mice dalam boxes tu.
Research Project about antipyretic effect (Don't know full title >.<)

Saya paling suka bagi makanan pada mice ni semua. I don't know. 
Perasaan yang tidak boleh digambarkan. Serious! :)

Ok, ini Kak Radhi. Balqis? Hmm..Thesis writing in progress! Doakan saya.

No comments: